احسان حاج صفی بازیکن ماه فوتبال ایران شد - اوجان نیوز | ojan news

احسان حاج صفی بازیکن ماه فوتبال ایران شد

 

به گزارش” ورزش سه”، اعضای گروه فنی برترین های سایت “ورزش سه” با بررسی عملکرد بازیکنان در بازی های انجام شده در مهرماه در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران در نهایت ۵ نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن ماه را مشخص و از میان آن ها بهترین بازیکن این ماه را انتخاب کردند.
هیات داوران متشکل از آقایان مجید جلالی، پژمان راهبر، امیر حاج رضایی، رحمان رضایی و علی سامره با بررسی بازی های انجام شده در این ماه به جمع بندی نهایی رسیدند. در مهر ماه گذشته با توجه با بازی های تیم ملی، سه هفته از رقابت های لیگ برتر برگزار شد که از مهمترین دیدارهای برگزار شده می توان به مسابقاتی چون پرسپولیس – سپاهان، سایپا – استقلال، تراکتور – نساجی، سپاهان – ذوب آهن و شهر خودرو – پرسپولیس اشاره کرد. همچنین در این زمان ۴ مسابقه از جام حذفی و همچنین بازی های تیم ملی برابرکامبوج و بحرین نیز برگزار شد. کمیته فنی با بررسی این مسابقات در نهایت برای انتخاب بهترین بازیکنان ماه به جمع بندی رسید و از میان ۵ نامزد نهایی احسان حاج صفی بازیکن تیم تراکتور به عنوان بهترین بازیکن ماه مهر انتخاب شد.
احسان حاج صفی بازیکن ۲۹ ساله تراکتور و تیم ملی ایران در این فصل در تیم باشگاهی و تیم ملی در پست مورد علاقه اش که هافبک میانی است بازی می کند و در میان ستاره های مطرح تیمش نمایش فوق العاده ای داشته است. او که به اردوی تیم ملی دعوت شده بود به دلیل مصدومیت در بازی حساس برابر عراق تیم ملی را همراهی نمی کند.

 

 

آرای کمیته فنی:

امیر حاج رضایی: ۱-احسان حاج صفی  ، ۲-محمد محبی  ، ۳-مهدی ترابی ، ۴- فرشید اسماعیلی ،۵- محمد طیبی
مجید جلالی: ۱-مهدی ترابی، ۲-احسان حاج صفی ، ۳-محمد طیبی ،۴- فرشید اسماعیلی ، ۵-محمد محبی
رحمان رضایی: ۱-فرشید اسماعیلی، ۲-احسان حاج صفی ، ۳-مهدی ترابی ، ۴-محمد طیبی ، ۵-محمد محبی
علی سامره: ۱-فرشید اسماعیلی، ۲-مهدی ترابی ، ۳- احسان حاج صفی  ، ۴-محد طیبی  ، ۵- محمد محبی
پژمان راهبر  : ۱-احسان حاج صفی ،۲- محمد طیبی ،۳- محمد محبی ،  ۴-فرشید اسماعیلی ، ۵-مهدی ترابی
*روش امتیاز دهی به گونه ای است که نفر اول ۵ ، نفر دوم ۴ ، نفر سوم ۳ ، نفر چهارم ۲ و نفر پنجم یک امتیاز به دست می آورند و از مجموع امتیازات این بازیکنان که توسط پنج عضو کمیته فنی مشخص شده بهترین بازیکن انتخاب می شود. با احتساب امتیاز ها احسان حاج صفی با ۲۱ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن ماه مهر برگزیده شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد