اطلاع رسانی صحیح و بموقع مکمل فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی - اوجان نیوز | ojan news

بارش برف که از روز گذشته نقاط مختلف استان را در برگرفته است اکنون در بسیاری از جاده‌ها و شهرها ادامه دارد و لغزندگی موجب کندی رفت و آمد در جاده ها شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: بارش سنگین برف، کولاک و سرمای شدید هوا، مدارس ۱۵ منطقه و ۱۰ بخش استان را در مقاطع استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی امروز سه شنبه تعطیل کرد.

سرهنگ کریمی نژاد رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی در همین راستا افزود:بارش برف و یخ زدگی، موجب لغزندگی جاده‌های استان شده است.

او افزود:هم اکنون همه محور‌های استان باز است، اما عبور و مرور خودرو‌ها به علت لغزندگی در برخی مناطق به کندی انجام می‌شود.

کارشناسان اداره کل هواشناسی اعلام کردند:هم اکنون عجب شیر با دما‌ی ٣- درجه سانتی گراد گرمترین و بستان آباد با دمای ۱۸- درجه سانتی گراد سردترین شهر‌های استان هستند.همچنین هوای استان را در ساعات آینده نیمه ابری، ابری، مه آلود همراه با وزش باد پیش بینی کرده اند.

ابوالحسنی رییس اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای هشترود از مسدود شدن راه ارتباطی ۷۰ روستای این شهرستان بر اثر بارش برف و کولاک خبرداد.

او افزود:اکیپ‌های راهداری مشغول نمک پاشی و بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده هستند، اما کولاک شدید کار را برای راهداران سخت کرده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد