انتقاد مدیرعامل تراکتور از لغو دیدار با پیکان - اوجان نیوز | ojan news

مدیرعامل باشگاه تراکتور از لغو مسابقه تیمش با پیکان گلایه کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای مهم هفته دوازدهم لیگ برتر قرار بود عصر شنبه تیم های پیکان و تراکتور در ورزشگاه شهرقدس به مصاف یکدیگر بروند اما این دیدار به دلیل آلودگی هوا لغو شد.
لغو این مسابقه موجب دلخوری مسئولان تراکتور شده است. غلامرضا صادقیان مدیرعامل تراکتور در یک گفت و گوی تلویزیونی در این خصوص گفت: «بازی ما لغو شد و با توجه به اینکه گفتند احتمالا بازی یکشنبه هم برگزار نمی‌شود، ما به تبریز بازگشتیم. لیگ برتر ما باید با برنامه‌ریزی دقیق برگزار شود، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها باعث کاهش تردد در سطح شهر و بهبود وضعیت هوای تهران شده بود، اما با این حال بازی ما را چند ساعت مانده به آغاز آن، لغو کردند.»
وی درباره حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه شهرقدس تاکید کرد: «تعدادی از هواداران ما از تبریز و سایر شهرها خودشان را به تهران رسانده بودند، جواب آنان را چه کسی می‌دهد؟ از طرفی انتظار داریم برای هواداران فرهنگ‌سازی شود، از سوی دیگر خودمان بی‌برنامگی می‌کنیم. فرهنگ‌سازی را باید از خودمان شروع کنیم.»
مدیرعامل تراکتور ادامه داد:«حذف هوادار چه معنایی دارد؟ برد و باخت در فوتبال وجود دارد، ولی نباید از توجه به با ارزش ترین بخش فوتبال که  هواداران هستند غفلت کرد.»

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد