کارگاه خوشنویسی و عصر شعر با موضوع بسیج در چهل سال خدمت در بستان آباد برگزار شد - اوجان نیوز | ojan news

کارگاه خوشنویسی دفاع مقدس و عصر شعر ایثار و شهادت در محل مجتمع فرهنگی وهنری شهرستان بستان آباد با حضور مسئولین ، بسیجیان ، هنرمندان و علاقمندان برگزار شد .

کارگاه خوشنویسی و عصر شعر با موضوع بسیج در چهل سال خدمت در بستان آباد برگزار شد۴A/ø

علی بشارت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  در این کارگاه ، به تآسی از فرمان رهبر معظم انقلاب که فرمودند ؛ فرهنگ ایثار و شهادت در هر جامعه‌ای بایدعمومی و فراگیر شود افزود ؛ ما امنیت و آرامش امروزی را مرهون جان فشانی های شهداء و جانبازان عزیز هستیم و باید در جهت ترویج فرهنگ متعلق به این عزیزان همت بگماریم. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به این مهم که بالاترین درجه رشد اخلاقی و معنوی ایثار و فداکاری در راه دین و خدای متعال است افزود ؛ کمترین کار در برابر این همه فضائل اخلاقی و معنوی به یاد این عزیزان بودن است چرا که در پیشگاه خداوند متعال مسئول هستیم .

وی همچنین از همکاری و مساعدت اعضای انجمن های ادبی و خوشنویسی شهرستان قدردانی کردند.

در ادامه این مراسم سرهنگ امینی بیرامی فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد ضمن قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخاطر توجه و اهتمام ویژه به مسائل فرهنگی ، زبان هنر را زبانی بسیار نافذ و اثر بخش دانسته و افزود ؛ اگر در مسائل فرهنگی واجتماعی از ظرفیت هنر و هنرمند بهره برداری لازم را بکنیم می توانیم از صفر تا صد مسائل فرهنگی و اجتماعی را پوشش بدهیم چرا که شاعر ، خوشنویس ، بازیگر تئاتر ، نویسنده ، خبرنگار ، طنز پرداز و . .  . با دیدی تیزبینانه مسائل را موشکافی می کنند و در چگونگی بیان آن ساعت ها وقت می گذارند و می اندیشند.

در ادامه این مراسم شاعران به با قرائت اشعار خود و خوشنویسان شهرستان بستان آباد با قلم به هنرنمایی پرداختند.و در  پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر و جوایز نفیس از شاعران  و هنرمندان خوشنویسی تقدیرشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد