تاکید بر توجه ویژه به شهرک های صنعتی بستان آباد - اوجان نیوز | ojan news

تاکید بر توجه ویژه به شهرک های صنعتی بستان آباد

 

بدر شکوهی فرماندار شهرستان بستان آباد در جلسه بررسی مشکلات شهرک های صنعتی شهرستان بستان آباد گفت:با توجه به صنعتی بودن شهرستان بستان آباد و سرریز صنعتی استان به شهرک های صنعتی موجود در این شهرستان نیازمند توجه ویژه دولت در راستای حل مشکلات موجود در آنها هستیم.

وی با بیان اینکه اعمال مساعدت برای تقویت بخش های خصوصی، بخصوص سرمایه گذاران در این شهرستان و اینکه زیر ساخت ها برای سرمایگذاری در این منطقه آماده است افزود:تمرکز زدایی در حوزه صنعت می تواند گره برخی از مشکلات در شهرستان را باز کند.

بدر شکوهی تصدیگری بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد تولید و اشتغال را را گامی مهم در توسعه منطقه عنوان کرد و افزود:در شهرستان بستان آباد قریب به ۲۰ هزار نفر در حوزه صنعت و تولید مشغول کار می باشند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در شهرک های صنعتی و اینکه حل آنها از طریق بروکراسی اداری زمان بر است افزود:متاسفانه برخی از مشکلات مانند تامین آب برای واحدهای تولیدی از طریق سد کلقان در شهرستان ممکن است سال ها به طول بیانجامد که باید فکر اساسی در حل فوری مشکلات باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد