دربی خطه آذربایجان ،دربی برادری - اوجان نیوز | ojan news

تراکتور برای ادامه‌ی حضور در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور به دنبال شکست تیم نود ارومیه است

 

به گزارش دفتر ارتباطات و رسانه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، دیدار دو تیم نود ارومیه و تراکتور از مرحله‌ی یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی کشور، روز سه شنبه (پنجم آذرماه) از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید باکری ارومیه برگزار می‌شود. تراکتور با شکست دو بر یک پاس همدان و نود ارومیه نیز با شکست دو بر صفر نیروی زمینی به این مرحله از جام حذفی راه یافته است.

باتوجه به اینکه جام حذفی نزدیکترین مسیر برای رسیدن به قهرمانی و کسب سهمیه‌ی آسیایی است، مصطفی دنیزلی حساب ویژه‌ای روی جام حذفی باز کرده و قطعاً با تمام قوا برای شکست نود ارومیه تلاش خواهد کرد. همچنین تراکتور با شکست حریف خود در جام حذفی، می‌تواند نتایج ضعیف هفته‌های اخیر را به دست فراموشی بسپارد و با انگیزه مضاعف به کارش در لیگ برتر ادامه دهد.

در سوی دیگر، نود ارومیه با وحید بیات‌لو نتایجی چشم گیری در رقابت‌های لیگ یک به دست آورده و اکنون با ۲۶ امتیاز از ۱۳ بازی در جایگاه دوم جدول رده بندی دسته یک قرار دارد و یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است. نود ارومیه پیش از این هم نشان داده که ترسی از نام‌های بزرگ نداشته و قطعاً تیم دست و پا بسته‌ای مقابل شاگردان دنیزلی نخواهد بود.

تراکتور و نود ارومیه در بازی‌های تدارکاتی پیش از آغاز فصل در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد