دیدار تراکتور و استقلال ۶ امتیازی است/آرامش برنده را تعیین می‌کند - اوجان نیوز | ojan news

ojannews

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه دیدار تراکتور و استقلال ۶ امتیازی است، گفت: هر تیمی که با آرامش بازی کند پیروز میدان خواهد بود.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرگار ، در خصوص ارزیابی اش از شرایط استقلال و پیروزی این تیم برابر صبای قم گفت: بازی سختی برای هر دو تیم بود. استقلال برای بدست آوردن کسب سهمیه آسیا نیاز به این برد داشت و صبا هم برای فرار از سقوط به رده های پائین تر بدنبال کسب امتیازات لازم از این دیدار بود.

استقلال در این بازای کمی ناهماهنگ بود اما رفته رفته بازی را در اختیار گرفت و توانست از اشتباه مدافع صبا استفاده کرده و یک پنالتی را که عمران زاده تقدیم استقلال کرد به گل تبدیل کند.

وی تاکیدکرد: صبا به سرعت خود را جمع کرد و توانست ۱۰ دقیقه پس از گل اول استقلال بازی را به تساوی بکشاند اما اخراج عمران زاده در نیمه دوم باعث شد آبی پوشان فشار زیادی بر روی دروازه صبا بیاورند و در دقایق پایانی امید ابراهیمی برای دومین بار دروازه صبا را گشوده و ۳ امتیاز را به حساب استقلال واریز کند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: فکر می کنم آبی پوشان کمی صبای قم را دست کم گرفته بودند و فکر می کردند به راحتی می توانند این تیم را شکست دهند اما صبا مقابل استقلال بازی خوبی را از خود ارائه داد اگر عمران زاده اخراج نمی شد شاید بازی با همان نتیجه یک بر یک به پایان می رسید.

ورمزیار در خصوص دیدار استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز که پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، افزود: فکر می کنم شاهد یک بازی زیبا از دو تیم باشیم. پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم ۶ امتیاز دارد. ۳ امتیاز برای اینکه حریف را شکست داده و ۳ امتیاز هم برای جا گذاشتن حریف از کسب سهمیه آسیا.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت و فشاری که در این بازی بر روی کادر فنی و بازیکنان دو تیم است این مسابقه از استرس بالایی برخوردار است و هر تیمی که بتواند با آرامش در زمین بازی کند برنده این بازی حساس خواهد شد.

ورمزیار خاطرنشان کرد: با توجه به پیروزی هر دو تیم در دیدار قبل، قلعه نویی و منصوریان فقط به فکر کسب ۳ امتیاز هستند و مطمئنا چون تراکتوری ها میزبان هستند هواداران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد و این می تواند تا حدودی کار را برای استقلال مشکل کند؛ اگر چه تراکتورسازی بازیکنان خوبی را مثل عالیشاه، نوراللهی و بیگ زاده نتوانست به خدمت بگیرد اما از بازیکنان خوبی سود می برد و با حمایت هوادارانش نمی خواهد بازنده این دیدار باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان افزود: امیدوارم حاشیه ها در روند بازی تاثیرگذار نباشد و یک فوتبال فنی، جذاب و تماشاگر پسند را از دو تیم شاهد باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد