انتخابات، آذربایجان شرقی، بستان آباد

مردم بستان آباد: به عهد خود پایبندیم

مردم بستان آباد: به عهد خود پایبندیم

به گزارش ایرنا امروز همزمان با شروع دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور، مردم ولایتمدار شهرستان بستان آباد نیز با حضور گسترده خود از ساعات اولیه شروع رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شدند و آرای خود را به صندوق ها ریختند.
در شعبه شماره ۷۹ اخذ رای در روستای نوجه سادات بانوی پیری را مشاهده کردم که باوجود داشتن دیسک کمر و با همراهی خانواده خود در پای صندوق رای حاضر شد و با سلام و صلوات رای خود را به صندوق انداخت.
خانم آمری در گفت و گوی خود با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بر حسب وظیفه شرعی و ملی خود در پای صندوق رای حاضر شده است، گفت: امیدوارم با همت مسولان و به پشتوانه آرای مردم شاهد گره گشائی در مشکلات جامعه باشیم.
وی با بیان اینکه در خانواده خود جوان تحصیل کرده و بیکار دارد، افزود: اینکه در جامعه مشکلات باشد دلیلی برای در صحنه نبودن ما نیست.
این مادر کشاورز و خانه دار که عمری را برای تربیت هفت فرزند و تامین امرار معاش خانواده دوش به دوش همسر خود در صحرا زحمت کشیده است، افزود: فردای کشور را برای جوانان ما می سازیم و ما چگونه بودن و چگونه اجتماعی ماندن را باید به فرزندان خود بیاموزیم.
یکی از جوانان۳۰ ساله بستان آبادی که برای رای دادن به مسجد حضرت ابولفضل این شهر آمده بود نیز اظهارکرد: برای تعیین سرنوشت مملکت خود در پای صندوق های رای حاضر شده است.
جواد رضایی افزود: هر رای ما خاری برای چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه پیروز نهایی در این رای گیری ها مردم هستند، افزود: مگر می شود در جامعه ای زندگی کرد که به امور آن بی تفاوت بود.
فعال حوزه رسانه تصویری نیز در مصاحبه خود با خبرنگار ایرنا حضور مردم را در پای صندوق های رای گسترده و توصیف ناپذیر عنوان کرد و افزود: حضور جوانان و رای اولی ها در پای صندوق رای امروز بیشتر دیده می شود.
سعید علیزاده با بیان اینکه اقتدار کشور در عرصه های بین المللی به پشتوانه همین حضورها است، افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای پس از گذشت نزدیک به ۴۰ سال از انقلاب نشان می دهد که مردم سالاری دینی در کشور ما حاکم بوده و الگوی مناسب برای سایر کشورهای دنیاست.
فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا حال و هوای روز انتخابات را توصیف ناپذیر عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تا به این ساعت مشکل خاصی در شهرستان مشاهده نشده است.
علی بدر شکوهی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق هار رای بخصوص در روستاهای شهرستان باعث بوجود آمدن صف های چند صد متری شده است، افزود: خوشبختانه مردم با حضور خود در پای صندوق های رای نشان می دهند که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت و آرمان های خون شهیدان هستند.
فرماندار شهرستان بستان آباد گفت:۲۹۲ صندوق آرای مردم شهرستان بستان آباد را جمع آوری می کنند.
بدر شکوهی با بیان اینکه بر اساس مرکز آمارجمعیت شهرستان بستان آباد ۹۴ هزارو ۷۶۰ می باشد افزود:در این شهرستان در حدود ۷۰ هزار نفر واجد شرایط برای رای دادن هستند .
وی تعداد رای اولی های شهرستان بستان آباد را ۲ هزارو ۸۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۳۶ شعبه اخذ رای با عوامل اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر فردا جمعه در خدمت مردم برای اخذ رای فعالیت دارند.
شکوهی با بیان اینکه ۷۳۶ نفر ثبت نام کننده برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کردند، افزود: در شهر بستان آباد و تیکمه داش و ۱۰۸ روستای شهرستان انتخابات امروز برگزار می شود.
رییس ستاد انتخاباتی ۹۶ شهرستان بستان آباد افزود: ۳۵۸ شورا در روستاهای شهرستان و شهر بستان آباد و شهر تیکمه داش با رای مردم این منطقه انتخاب خواهند شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد