موزه ملی ایران از قدرت های گردشگری کشور است - اوجان نیوز | ojan news

به گزارش روز چهارشنبه از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ظهر امروز در ادامه بازدید از کاخ موزه های پایتخت به بازدید از موزه ملی ایران رفت.
رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در حاشیه این بازدید اظهار کرد: موزه ملی ایران آثار چندین هزار ساله تمدن بشری و فعالیت های بشری را پوشش می دهد و قلب آثار فعالیت های بشری هر دوره ای و هر زمینه ای در این موزه قرار دارد.
وی افزود: وجود آثار مربوط به دوره های چند هزار ساله تمدن بشری در موزه ملی ایران، بعد جهانی و بعد تاثیرگذاری این موزه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری را نشان می دهد.

** بیش از ۲۳۰۰ نفر در شبی با موزه شرکت کردند
همچنین جبرئیل نوکنده مدیرکل موزه ملی ایران در حاشیه این بازدید با اشاره به برگزاری شبی با موزه در این مکان گفت: تعداد مخاطبان موزه ملی در مدت زمان چهار ساعت اجرای برنامه شبی با موزه، دست کم بین ۲۳۰۰ تا ۲۴۰۰ نفر بوده و این آمار نسبی نیز براساس دستگاه های نفرشماری که در گیت ورودی موزه نصب شده، به دست آمده است.
به گزارش ایرناموزه ملی همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، ایکوم ایران، انجمن هنرمندان خودآموخته و شهرداری منطقه ۱۲،در هفتم فروردین ۹۶ از ساعت ۱۹ تا ۲۳ برنامه ای با عنوان «شبی با موزه» را برگزار کرد.
در این برنامه بازدید از مجموعه موزه‌ها و نمایشگاههای موزه ملی ایران رایگان بود و ویژه برنامه‌های نوروزی متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد