کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شهید کیوانی بستان آباد نزدیک به نه سال است که در شهرستان شروع به کار نموده و در این مدت 625 عضو جدید جذب نموده است.

خانم سلیمی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شهید کیوانی بستان آباد

 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شهید کیوانی بستان آباد نزدیک به نه سال است که در شهرستان شروع به کار نموده و در این مدت ۶۲۵ عضو جدید جذب نموده است. این مرکز هم اکنون دارای ۹۰۰۰ جلد کتاب ویژه کودکان و نوجوانان در رده های سنی مختلف می باشد. اعضای این کانون علاوه بر استفاده از کتاب های امانتی از برنامه های فرهنگی، ادبی و هنری استفاده می نمایند.

برگزاری نشست های کتابخوانی، قصه گویی، اجرای نمایش، توجه به خلاقیت های ذهنی کودکان و نوجوانان، کارگاه های شعر و داستان از دیگر برنامه های ویژه این کانون می باشد. طی این سال ها اعضای این کانون موفق به کسب رتبه های استانی و کشوری در حوزه های مشاعره، شعر و داستان رضوی، کتاب نویسی، نشریه دیواری، قصه گویی، نجوم و … شده اند.

مربیان کانون پرورش فکری به دلیل بهره مندی از آموزش های جدید و کسب مهارت های مربی گری نو، بسیار توانمند بوده و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان را دنبال می کنند.

کانون به عنوان سازمان رسمی ساماندهی اوقات فراغت توجه ویژه ای به شکوفایی استعدادها و خلاقیت کودکان و نوجوانان در جهت غنی سازی اوقات فراغت دارد. در اصل کیفی سازی برنامه ها و ارتقای محتوای طرح اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اولویت اول مراکز کانون است. بعبارتی می توان گفت هنرها و مهارتهایی که در کانون به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود می تواند حتی زمینه اشتغال آنها را در سالهای بعد فراهم نماید.

متاسفانه برخی از خانواده ها نسبت به هموار نمودن زمینه حضور فرزندانشان در فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی در شهرستان کم توجه و شاید بی توجه هستند و با وجود امکانات فرهنگی در شهرستان نسبت به کتابخانه ها کم لطف می باشند.

آدرس اینترنتی کانون: http://b-kanoon.blogfa.com

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد