وصیت نامه، شهید، یوسف صاحبی

فرازی از وصیت نامه شهید یوسف صاحبیفرازی از وصیت نامه شهید یوسف صاحبی

 

خورشید تابناک حق در میهن اسلامی مان پرتو افکنده و سرزمین ایران پس از ۲۵۰۰ سال تاریکی روشن گشته و مردان و زنان ما در پرتو این نور که از جانب حق تابیدن گرفته به پیش می روند تا پوزه ظالمان را که در دنیا خلق ها را به بند کشیده اند به خاک بمالند تا مردان و زنان و کودکان را در تمامی دنیا به بیداری بخوانند و ما امروز مسئولیت سنگین تمام دنیا به دوش داریم. آن مسئولیتی که فرشتگان از پذیرفتن آن عاجز شدند و انسان این موجود خداگونه در تبعید این مسئولیت را پذیرفت. فتبارک الله احسن الخالقین

و باید پیش برویم حتی اگر تمام ام الفسادهای دنیا در برابرمان قد علم کنند. از آمریکا این شیطان بزرگ گرفته تا مصر و عراق و عمال داخلی شان باید بایستیم و ندای هل من ناصرینصری حسین (ع) را لبیک گوییم که ای حسین ما تشنگان شهادتیم. ای حسین امروز مردم ما تنها به پاخواسته و ندای تو را لبیک گفته تو نیز به این ملت ستمدیده نظری کن تا پیروزیش یاری کن.

و اما امروز تمام کسانی که امیدشان از اسلام قطع شده چشمشان به سرزمین و امت اسلامی مان دوخته شده و ما باید این رسالتی که خدا بر دوش ما گذاشته به نحو احسن به آخر برسانیم حتی اگر جان بهترین فرزندان این امت را فدا کنیم. بقول استاد انقلاب: انقلاب کردن مهم نیست انقلابی ماندن مهم است. امروز وقتی به تاریخ صدر اسلام نگاه می کنیم مجاهدانی را می بینیم که در پیشاپیش پیامبر اسلام می جنگند و بی صبرانه انتظار شهادت را می کشند. ولی وقتی  پیامبر از دنیا می رود چنان از صراط مستقیم منحرف می شوند که در برابر علی قد علم می کنند و به نام اسلام ضربه به اسلام می زنند. حتی ابن ملجم وقتی می خواهد علی (ع) را به شهادت برساند خیال می کند که رسالت خدایی را انجام می دهد. برادران بیایید هوشیار باشیم و به آن حرفهای کذایی قبل از انقلاب فکر نکنیم. بیایید جبهه ای که حسین (ع) پرچمدار آن است به سود یزیدیان ترک نکنیم که فدای تاریخ مبادا مسئولیت شکست را بر دوش بکشیم. بیایید اگر تمامی استکبار جهانی در برابرمان قد علم کنند چنانچه می بینیم به آشکارا قدعلم پشت به اسلام نکنیم و سطحی فکر نکنیم و به منافع امروزیمان نچسبیم که همه تبلیغ کنیم جوانها رفتند هیچ چیز گیر نمی آید. گرانی هست اگر یادتان باشد یاران پیامبر اسلام ۳ سال در سخت ترین شرایط در کوهها زندگی کردند اما چون مقاومت کردند و صبر داشتند پیروز شدند. ما امروز در ظاهر با عراق می جنگیم ولی اگر یک مقدار فکرمان عمیق باشد می بینیم ما با آمریکایی ها می جنگیم اگر ما امروز جانمان را در طبق اخلاص نگذاریم پس چه کسی باید در برابر جنایت کاران که دنیا را به فساد می کشند باید مقاومت کند. آیا اعمال عربستان یا کویت که دست نشانده های آمریکا هستند. نه ما باید انتخاب کنیم یا حسن یا زینب را یا شهادت را یا پیام را یا حیسن وار در برابر ظالمان حاکم بر جهان باید شهید شویم یا باید زینب وار کاخ ستمگران را به لرزه در آوریم و پیام حسین را به گوش جهانیان برسانیم که اگر نکنیم یزیدی هستیم. ما باید زینب وار فریاد بزنیم سپاس خدا را که این همه کرامت به امت ما عطا کرد انتحار جهاد و شهادت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد